10604 poze   734994 vizite
Albume
10-kontakt   dvd-uri      citeva poze   revelion 2011-romania      Revelion -2012 -Wiena -Donaudelta         revelion Ungaria 2013         revelion Sfantu Gheorghe 20141animale ce cresc alatok a mit most tartok2animalele care leas dori sa le am ijen alatokot szeretnek   3caut sa cumpar- pentru altii      4atentie cind cumparati iepuri      animale ce am exportat in romania   5-porumbei6-animalele de casa- hazi alatok7-anunt important8-Barcsa Laszlo campionul ungariei9-colegii de liceu iskola talalkozoAdam Attila campionul Ungariei -Brahma -tyukokconcediu calpe 2010crescatori de capre -austria ziege farm   andreas tanzer saane capre   capre anglo nubiene fam Pruler   Gemsfarbige ziege -Mittmansgruber alpina francezade vinzare   sculpuri din lemn   scuter motokros   utilaje agricoleexpo freistat   elfriede -schutz -hermann-oi de carneexpo Haslak-Austria-Straubing-Germania- nov-20-21expo ried-2009-2011Expo Walding-okt-nov-Obernzel-RFG-Michelneuchirchen   austelung 2012 oktexpo Wels-2010-Austria   Expo-Wels-2013      expo Salzburg -30 nov-2013         Expo Nat Ried 2013 dec14 15 dec      expo Wels 2014 20-21 decexpozitie Linz -Marchtrenk austria nov 2010   Expo Branau mai 2012      Bogl Edith Hermelin -Hototfamilia mea a csaladomfiul meu in Africa -a fiam Afrikabangaste toulousehallstat-dachstein welterbeHotel-service cazare ieftina in Austria   kopfing   pensiunea Mandl      40 yahre restaurant Mandl      Auto service-Bosch-Katzinger   Regensburg-straubing-passau-linz-Grein-Melk-Tuln-Wienain vizita la ferma de vaci OlandaIn vizita la Zsifkowics julius- feb -2020kamping GreinKaroly Bolya campionul slovacieiKnoll Franz campionul european europa meister Knoll Franz   E-54-nov --2011-2012-2013-2014      Wienez alb- Swabi   Holl Norbert- bundes meister   Knoll Erik -europa meister      Jovanovic Delibor camp Aust-2016Kronawitter Kurt campion europeanlicitatie oi-Wels-excursie -Cehialocuri frumoase in europa   bodense austria germania elvetialucrari din marmura-EugenMahringer Franz campion Austria 2010Martin Mayer oi de lapteoi Ille de frence -Wakolbinger Josefoi suffolk stahrl si texel-Firma kolcsar-OroszlanyPrechtl Ziegen Farm Capre   Boker tauernscheken ziege capreprietenii mei a barataim   porci de rasa-pietreni-vaci-tauripulmotil aCRitzberger Robert-dorper schafe   Ferma de oi -Turcane si Dorper Antal      ferma de oi botefarm -Vaslui   Ferma de oi dorper-Iriciuc      Kocsis Csaba -oi dorper cai lipitani si oi KamerunSaanenziege fam Linbichler Elisabeth u HubertSipos Janos crescatori porumbei -HuStrasser Gerhard jura schafetarguri si expozitii -Austria-Germania   expo austria -Sud-Est-Knittelfeld 11-13 nov   expo Erfurt dec-10-11 -2011   Wieselburg austelung-2011uriasi germani-kremer campionul RFGveveritele mele a mokuskaim   veverite schuckmann-germaniavizita crescatoriilor de iepuri oi si gaini din zona -sucevei-vaslui   vizita crescatoriilor de iepuri oradeaZarbl Johan bogl Edit lettner martin   Guggenberger Helmut und Walter   schachinger wolfgang europa meisterzilele orasului Sf Gheorghe

membru din 12 februarie 2010

vizita crescatoriilor de iepuri oi si gaini din zona -sucevei-vaslui

prietenii mei Guliciuc,Calancea -Ioinut,Dan,Liviu si un baiat din oradea -Alin catalin arama-catalin botezatu si sergiu
in vizita la Knoll Franz campion-eu
in vizita la maringer franz campion-A
in vizita la Bohm Herman campion-A
in peata cu domnul Rudolf-Linz
la pensiunea Mandl-Sarleinsbach
la sosire in Sarleinsbach -bucurosi
la masa de seara-snitel wienez
gata am mancat acum somn de voie
gaini brahma pentru Liviu
iepuri pentru dragos
am facut afacere buna ne cinstim
i-am luat iepurii si lui m.franz

Comentarii album • 35
Nume:

ekipa 25 aprilie 2016
De cate ori ajungi si aici la asest mare domn si crescator dar si prieten cu multi dintre noi trebuie sa vi cu un souvenir acasa - Nu?
craciunescu 26 aprilie 2016
na bucur cand veniti si achizitionati iepuri frumosi -este un hoby costisitor dar frumos
nelutu 18 februarie 2016
Frumos
bundu 14 februarie 2016
L-am recunoscut si pe Nelutu Catea printre posibilii targuitori.
ekipa 17 februarie 2016
Din toti tocmai pe mine, firar sa fie , sau va preferati ca campioni d-le
bundu 25 februarie 2016
Nelutu, mi-ai ramas in memorie ca un baiat vrednic, de toata isprava.La Suceava ai fost magistral in ciuda greutatilor intampinate.
liviutticsa 6 ianuarie 2015
Au cumparat ceva Suceveni?
craciunescu 14 februarie 2016
l-au lasat fara iepuri pe cei doi Franz
craciunescu 6 ianuarie 2015
da da din Straubing mai multe
cristiankarina 21 ianuarie 2014
asta de la profilul meu e de la el...
am vazut si eu uriasii albi de la Guliciuc Marius la el acasa ....sunt superbi...
liviutticsa 9 ianuarie 2014
Imi aduc aminte de aceste locuri cu drag.
silviuavram 29 octombrie 2013
VAND
UN MASCUL SI O FEMELE COCHIN ALB
UN MASCUL SI CINCI FEMELE PLYMOUTH ROCK BARAT
PATRU MASCULI RHODE ISLAND
UN MASCUL ORPINGTON GALBEN
costeldeladorna 12 mai 2013
FRUMOASE MOMENTE PETRECUTE CU SUCEVENII MEI IMI PARE RAU CA NU AM FOST SI EU SA VA CUNOSC,DAR POATE VENITI DV.LA MINE IN PENSIUNE LA VATRA DORNEI.VA ASTEPT CU DRAG INPREUNA CU FAMILIA SI PRIETENII DV.
angolanu 16 aprilie 2013
Frumos.Aventura si pasiune.Felicitari celor care s-au deplasat si celor care i-au primit.
corneltudose 19 februarie 2013
frumos
levisz 9 februarie 2013
bravo crescatorilor care au batut atata drum pt. exemplare exceptionale
liviutticsa 8 februarie 2013
Imagini de neuitat cind satau si ma gindesc ca anu trecut am fost si eu in aceasta gasca.O amintire de neuitat Frant,Maringher.Fam.Pruler...
cristianradoi 25 noiembrie 2012
foarte frumos tot ce detineti,succes
hu1anito 18 iulie 2012
danciualin 5 iulie 2011
fff
ionutk 29 mai 2011
frumos...treceti si pe la mine
craciungeorge63 22 mai 2011
FRUMOS!
liviutticsa 9 mai 2011
Buna seara d-le traian in primu rind va multumesc de primirea acordata si sacrificarea d-nei (ziua mamei in Austria).Am cumparat si eu in-sfirsit gaini BRAHMA ALBASTRU de la campionul Austriei.Am avut onoarea sa cunoscut crescatori campioni europeni.
craciunescu 9 mai 2011
Ma bucur Liviu pentru tine si pentru colegii tai ca ati reusit sa cumparati ce v-ati dorit -si ca ati reusit sa vizitati cativa crescatori mari din austria -traian
puscasu 9 mai 2011
foarte frumos !!!
alinjurcut 9 mai 2011
foarte frumos a fost la crescatori austrieci!multumim domnului Traian.
craciunescu 9 mai 2011
cu multa placere ma bucur ca ati gasit cea ce cautati -si v-ati simtit bine in austria -traian
bundu 9 mai 2011
sucevenii sunt oameni seriosi, ca si asociatia din care fac parte-HENIU_Bistrita.A fost din cate imi dau seama o vizita fructuoasa dar si momente de delectare si posibilitatea schimbarii unor opinii.La prima adunare generala, colegii nostri vor fi "condamnati" sa ne relateze experienta traita.Felicitari tuturor.BUNDU
craciunescu 9 mai 2011
da asa este s-au simtit bine au revazut crescatori campioni europeni si nationali si au achizitionat exemplare foarte frumoase -multumesc pe aceasta cale tuturor care au fost in aceasta vizita -si sper sa mai vina -traian
GEORGEAUREL70 9 mai 2011
e frumos sa vezi astfel de lucruri!felicitari crescatorilor din suceava si sanatate iepurasilor lor!
Răspunde Raportează
Trimite mesaj Înapoi Nu poți trimite un mesaj fără conținut! Nu este permisă folosirea de cod HTML in mesaje. Mesajul nu a fost trimis din motive de securitate. Va rugam sa ne contactati prin email pe adresa office@sunphoto.ro Mesajul nu a fost trimis din motive de posibil spam. Va rugam sa ne contactati prin email pe adresa office@sunphoto.ro Mesajul nu a fost trimis din motive de posibil spam. Ati trimis prea multe mesaje in ultimul timp. A apărut o eroare în timpul trimiterii mesajului. Vă rog încercați din nou. Mesajul a fost trimis.